آژیر قرمز در تل آویو | اسرائیل زیر آتش موشک های یمن + فیلم (۶ مهر ۱۴۰۳) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: باید عضویت رژیم صهیونیستی در مجمع‌عمومی سازمان ملل به حالت تعلیق درآید حمله حزب‌الله به مقر اطلاعاتی ارتش صهیونیستی با ۵۰ موشک صحبت های پزشکیان پس از بازگشت از نیویورک در فرودگاه تهران + فیلم تمامی اقدامات مدیران قضایی باید در جهت مصلحت عمومی در جامعه اسلامی سامان یابد آیت‌الله علم‌الهدی: فعالیت‌های اوقاف بعد از انقلاب نقش پررنگی در تثبیت نظام و اعتقادات مردم دارد اسرائیل مدعی ترور «محمد سرور» مسئول یگان پهپادی حزب الله شد + فیلم | تایید شد حزب الله ۵۰ موشک به «احیهود» شلیک کرد | موشکباران پایگاه «دادو» رهبر انصارالله یمن: حزب الله در دفاع از امت اسلام نقش محوری دارد دستگیری متهم به ۲۵ فقره سرقت لوازم پارک‌ها و فضا‌های سبز در مشهد (۵ مهر ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در غزه ۱۵ شهید برجای گذاشت (۵ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۷۰۰ شهید افزایش یافت حمله جدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت + فیلم (۵ مهر ۱۴۰۳) توسعه متوازن، مهمترین هدف شورای ششم مشهدمقدس ظریف به سید حسن نصرالله پیام داد در جلسه وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی روسیه چه گذشت؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی: یاد گرامی شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران و منحرف نشدن از جهت‌گیری‌های انقلاب است وزیر امور خارجه: تضمین صلح در منطقه بدون آتش بس در غزه ممکن نیست + فیلم شورای اطلاع‌رسانی دولت، گزارش جامع سفر رئیس جمهور به نیویورک را منتشر خواهد کرد فرمانده کل سپاه: غیرت و شرافت ایرانی پزشکان و پرستاران در دوره دفاع مقدس ستودنی بود
سرخط خبرها

استاندار خراسان‌رضوی: شجاعت عنصر اصلی در تحقق اراده بسیجی است

  • کد خبر: ۲۴۷۵۶۳
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
استاندار خراسان‌رضوی: شجاعت عنصر اصلی در تحقق اراده بسیجی است
استاندار خراسان‌رضوی گفت: رمز موفقیت بسیج و بسیجی شجاعت، جسارت و نترسی است و شجاعت و نترسی، عنصر اصلی در تحقق اراده بسیجی است.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با هفته دولت، چهارمین نشست شورای اداری بسیج استان، صبح امروز (۶ شهریورماه) با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
در این نشست، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) و یعقوب‌علی نظری استاندار خراسان رضوی نکاتی درباره ضرورت بهره‌گیری از روش و منش و تفکر بسیجی در فعالیت‌ها بیان کردند.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان‌رضوی در این نشست، از تفکر و اندیشه به عنوان اساس فعالیت‌های انسان یاد کرد و گفت: همین تفکر و اندیشه است که باید به کار و عمل صحیح منجر شود؛ البته در کنار تدبیر و تفکر در عمل و اجرا، روش و منش مبتنی بر تعالیم تعالی‌بخش اسلامی نیز همواره باید مدنظر باشد.

وی از صداقت را به عنوان یک عنصر مهم در کار و فعالیت دانست و عنوان کرد: شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، مصداق بارز صداقت هستند. اعتقاد و نگاه مبنایی و تلفیق مباحث اجرایی با اعتقادات، پرکاری، دلسوزی و دغدغه‌مندی از دیگر خصوصیات و شاخص‌های شهیدان دولت بود.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه به ضرورت نگاه مسئله‌محور در فعالیت‌های مدیران اشاره کرد و گفت: برای برطرف‌کردن ۳۴ کلان‌مسئله استان از جمله مباحث زیرساختی، باید با نگاه مسئله‌محور به پروژه خام توجه شود.

نظری در ادامه، با تأکید بر بهره‌گیری از تفکر بسیجی در حل مسائل و مشکلات، خاطرنشان کرد: روش بسیجی مبتنی بر صداقت، می‌تواند مشکلات را برطرف کند. رمز موفقیت بسیج و بسیجی نیز شجاعت، جسارت و نترسی است. شجاعت، عنصر اصلی در تحقق اراده بسیجی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->